Gezellige barbecue met dammers en schakers

Dammer Piet van de Berg gehuldigd

Voor het derde opeenvolgende jaar organiseerde Damclub IJmuiden de traditionele barbecue ter opluistering van de opening van het nieuwe speelseizoen. Ook de schakers waren uitgenodigd, maar de belangstelling van hun kant was gering. Diverse leden hadden ook hun vrouw en kinderen meegenomen.

Het was erg gezellig, het weer was prachtig en het eten was prima. Karbonades, worstjes, gamba's, diverse sauzen waaronder natuurlijk warme pindasaus, salades, stokbrood, alles was er in overvloed. Cees Pippel was de grote vleesbereider want hij heeft het grootste gedeelte van de middag het vlees staan roosteren.

Tijdens de barbecue werd Piet van de Berg gehuldigd wegens 50 jaar onafgebroken lidmaatschap van de Koninklijke Nederlandse Dambond. Voorzitter Willem Winter overhandigde de jubilaris een fraaie oorkonde en een bos bloemen.

Buiten in de zon
aan een lange tafel
Vleesbereider
Cees Pippel
Salades, sauzen:
het smaakte prima
Piet van de Berg
ontving een oorkonde

Klik op een foto voor een vergroting.